neděle 12. října 2014

Třetí úkol hřejivé výzvy mi nejprve připadal jako těžký, ale nakonec jsem ho měla vymyšlený hned. Přesto to berte s hodně velkou rezervou. :D Básník nejsem a ani nebudu. (Možná jen tak pro sebe.) I k samotnému čtení poezie stále hledám cestu. Na poezii prostě musíte být vyzrálí. A to já ještě nejsem.

No a samozřejmě nejvíc se píšou básně o nešťastné lásce a u mě to není výjimkou. :D




3. Báseň, v níž použiješ tato slova: modrá, nedůvěra, polovina, brnknout

kniha modrého přebalu
strana tři sta padesát osm –
– byla v polovině

dělala, že se nedívá
každých jedenáct sekund
na displej telefonu

rostla v ní zlost na sebe
nedůvěra v lidi
strach, že umře
sama
s devětačtyřiceti kočkami z útulku

po sto padesáté druhé slíbil
brnknu ti, jo?
ale nevzpomněl si na to
nikdy

----------------

Přidávám ještě původní verzi (jestli se to tak vůbec dá nazvat, protože tam není podobného skoro nic), kterou jsem psala hned z hlavy bez myšlení kamarádce. Dušovala se, že je lepší, než ta finální nahoře, tak ji tady posílám taky, aby měla radost. :D Třeba se vám taky bude líbit více.
A vzhledem k prvnímu řádku jsem to nazvala „Šmoulí drama“. (A fakt nevím, proč mě první napadla modrá tvář. :D)

jeho tvář byla modrá
a plná nedůvěry
miloval ji jen
z poloviny srdce
a brnknout jí
to ho nenapadlo
nikdy

Žádné komentáře:

Okomentovat