úterý 6. srpna 2013

Tak jaké máte prázdniny, bitches?

Já mám za sebou Foals a Klaxons na RfP, Pohodu ♥ a Colours ♥ a kromě toho se flákám doma, chodím běhat v pět ráno, dělám pop pilates pro začátečníky (Cassey je ňufka a připomíná mi mou milovanou vietnamskou bývalou spolužačku, se kterou jdu na McFlurry v září, až bude velký comeback do velkoměsta!) a občas zajdu ven s mou nejlepší kamarádkou. A nechodím ven chlastat a nechodím se nikam koupat, i když jsem si koupila boží plavky za osm stovek. A stále hledáme byt a bude nás pět a bude to super, i když asi první měsíc budeme spát na nádraží, jak to tak vidím. A na konci srpna se mi narodí S Y N O V E C. A zrušila jsem si na prázdniny fejsbuk a je to tak super nemuset furt z nudy scrollovat zeď a číst si ty hovna. A viděla jsem potřetí Bídníky a umím super sangriu a dvoubarevný čokoládový cheesecake (dík, Martine Škodo a Meg v kuchyni).

Žádné komentáře:

Okomentovat