středa 1. května 2013


Tři otázky, na které se mě lidi ptají asi nejvíc a které fakt nesnáším:
1) Kdy si budeš dělat řidičák?
2) Ty nepiješ tvrdý alkohol???!
3) (nějaký chlapec z horní dolní) A jakou ty vlastně posloucháš hudbu?

A samozřejmě takové ty klasiky jako jak jde život, co nového, co ve škole, líbí se ti Brno nepočítám, ale ty mi ani tak nevadí, protože se od nich dá i odvést řeč jinam. Ale co se týče prvních dvou otázek, co k tomu říct. Prostě ne, tečka, konec. Ano, nikdy nevím, kdy se mi bude řidičák hodit, ale aut je padesát triliónů po celém světě a nevidím důvod, proč bych měla svět zamořovat ještě víc svým podílem, když se úplně spokojím s vlaky a MHD. Co se týče otázky číslo dvě - ne nepiju, spokojím se s vínem a pivem, děkuji, po tvrdém mám docela zběsilé stavy a navíc mi ani nechutná, takže what is the point. A řeči typu "však si musíš uživat, dokud jsi student"? Ugh. Ne, prosím.
No a trojka to je samo o sobě... Líbí se mi, že se někdo zajímá o věc, která je pro mě asi úplně nejpodstatnější. Ale když ten člověk nevypadá vyloženě jako hipstřík nebo jsme se nepotkali na koncertě nějaké mé oblíbené kapely, tak je to fakt hodně hodně hodně hodně těžké na toto odpovědět! (To už s ním radši proberu svůj velmi smutný milostný život.) Každopádně, přišla jsem na takový malý trik - vždycky řeknu, že mám ráda "třeba Blur". Když ten člověk neví, kdo jsou Blur - nemá cenu se dále namáhat!

Žádné komentáře:

Okomentovat